vrijdag 8 maart 2013

Nieuw restaurant in Den Dolder, Cantina Italia!

Op de plek waar Sensa was gevestigd is plaats gemaakt voor een prachtig reataurant waarvan ik toch een beetje een Italiaans gevoel krijg als ik naar binnen kijk. Zoals we allemaal wel een beetje zijn vraag ook ik mij nieuwsgiering af van wie het is. Heerlijk als je voor JChoice.nl mag schrijven en alles kunt vragen. Ik ben dan ook vooral benieuw naar het prive van de eigenaar, wie is hij of zij als mens. Interview Bart Broshuis van Cantina Italia. Gezin: 4 dochters en 2 kleinzonen. Bedrijf: Cantina Italia en Gran Cru Cafe Fagel. Toekomstplannen: Hardrockcafe met tosties en steaks. Vakantie: Grancanaria. Hobby’s: Golf. Eten: rood vlees. Favoriete adresjes: Spiehuys/Harbour club Amsterdam/Iris aan de schelde Amsterdam. Ik ben gek op: m’n vrouw. Beste boek: Ludlum. Favoriete uitspraak: wat staat erop de kassa?! Je kunt Cantina Italia ook liken op www.facebook.com/restaurantcantinaitalia Terug naar JChoice.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen