zaterdag 12 november 2011

Slankboek.nl zoekt vrijwilligers en ondernemers die mee willen groeien

TERUG NAAR JACKIE R MAGAZINE ....... NAAR SLANKBOEK

Ik heb slankboek.nl geschreven, niet uit winstbejag maar uit ideële overweging. Ik wil mij graag inzetten voor een gezonder NL. Acht miljoen Nederlanders zijn te zwaar.



Vrijwilligers gevraagd
Je zou je medemens er enorm mee helpen, hang posters op je bedrijf, school, mannege, dansschool, kroeg, bieb: Vraag 'm gratis aan per mail op info@studiorosenberg.nl

Of/en zet de link op je social media. Thanks!
www.slankboek.nl

Ben jij eigenaar of CEO van een bedrijf?
Ik wil alle omzet die slankboek.nl bereikt weer gebruiken om slankboek.nl te promoten. Denk aan het drukken van slanboek visite kaartjes die we bij huisartspraktijken neerleggen. Hiervoor zijn we afhankelijk van bedrijven. Ik vraag geen donaties. Het bedrijf krijgt namelijk redactionele aandacht op de pagina HELPERS VAN SLANKBOEK.NL

Een gewone advertentie schept geen beter imago aan het bedrijf
Op slanboek krijgt je bedrijf wel een beter imago. Zet gerust onze link op jouw website met de tekst: We are helpers of Slankboek.nl Binnenkort maken we een mooi bannertje hiervoor. Uiteraard is deze vorm adverteren ook normaal aftrekbaar.

In 2012 zal ik proberen zoveel mogelijk persaandacht te krijgen. Een doelstelling hierbij is ook het bezoeken van televisieprogramma's. Dit zal de lezersdichtheid enorm vergroten.

Mail voor meer informatie op info@studiorosenberg.nl of bel 030-2285391

Bedankt! Jacqueline Rosenberg.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen