donderdag 10 november 2011

Life After Football LAF FAIR VIP Party

TERUG NAAR INHOUD JACKIE R MAGAZINE

Gisteren, woensdag 9 november, was het feest bij LAF. Elk jaar komt toute bekend NL bij elkaar om champagne te drinken, hapjes te nuttigen en gezellig te kletsen (netwerken) Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik voordat ik ging een beetje in een rare mood was. Ineens bevloog mij het gevoel van he daar gaan we weer, ik kreeg even het angstgevoel in een niet echt wereldje te zijn beland. ik kan namelijk vaak enorm verlangen naar back to basic, in de pyama op de bank, in de tuin een vuur maken of met de kinderen een spelletje spelen en een goede boswandeling maken. Toen ik aankwam was het meteen goed.

Het werd gehouden in het Pasenger Terminal Amsterdam. De rode loper naar de lift was leuk, zeker toen er in de lift al champagne werd geschonken. Na opening van de lift was de sfeer meteen goed. De filmpjes spreken voor zich. De stand waren top. Gassan Diamonds zoals altijd prominent aanwezig maakte met alle plezier mijn diamanten oorbellen schoon. Verder kon je er shoppen op allerlei gebied, keuken, spa, bedden en andere luxe lekkernijen.

Duidelijk is dat dit juist wel degelijk een onderdeel van de echte wereld is. Je komt er mensen tegen die je kent vanuit het zaken doen met hopi gezelligheid. Hoe dan ook, van deze mensen moeten we het per slot van rekening allemaal hebben om de economie een beetje draaiende te houden. De ondernemers en de mensen die veel kunnen consumeren. Lang leve de luxe!









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen