donderdag 6 oktober 2011

L’Oréal bekritiseerd om productie van anti-grijze haar pil

TERUG NAAR INHOUD Vandaag was er iets te lezen wat mij verbaasde. Het bekende haarmerk komt met een geheimzinnige pil op de markt. Ze willen hun geheim niet prijsgeven maar ze beweren er al 10 jaar mee bezig te zijn maar verklappen toch het puntje van de haarsluier....
Ze zeggen dat het om fruitzuur gaat maar orthomoleculaire therapeuten weten wel beter, het gaat hier om cartenoiden Dit zijn de fel gekleurde pigmenten uit bijvoorbeeld paprika en andere felle fruit en groentesoorten. En als je dan toch bezig bent met je haar, neem er dan een pot Dermonyl bij, de garantie voor gezond haar, huid en nagels. Ik slik het zelf al jaren en heb nog geen 1 grijze haar. Zodra de L’Oréal pil verkrijgbaar is zal ik de pil door een beautyklant laten testen en hier verslag doen van mijn bevindingen. Ik ben ook erg benieuwd naar hun exacte ingredientenlijst want L’Oréal is verplicht deze op hun verpakking te zetten. Ik hou je op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen