zondag 9 oktober 2011

10 jaar jonger in 10 weken

TERUG NAAR INHOUD
Vandaag is dag 1 om te beginnen met een nieuwe levenswijze die jou in 10 weken 10 jaar jonger maakt. Ik bedoel hiermee je biologische leeftijd. Belangrijk is natuurlijk wel om je levensstijlverandering vast te houden na 10 weken, welliswaar misschien iets minder fanatiek maar wel consequent. Je zal er door een verjonging aan de binnenkant ook aan de buitenkant jonger uit gaan zien. Wil je dit effect nog versterken? Leuk! Ik neem je mee en leer je alle beautygeheimen.
Nieuwe leefregels: Elke dag 30 minuten intensief bewegen, geen snoep, geen snacks wel 3 stuks fruit, walnoten, 1 blikje tomatenpuree per dag, 3x per week vis, 3 ons groente per dag, niet roken en matig met alcohol (1 glas wijn per dag mag)
Ga terug naar inhoud en lees onder de kop afvallen het SLANKBOEK. Hieronder maak ik mijn FITdagboek, volg je mij? Heb je hierbij graag mijn persoonlijke steun? Stuur dan even een mailtje naar info@studiorosenberg.nl
WEEK 1 DAG 1
ONTBIJT: Vanochtend een gekookt (scharrelei dat is de stempel nr die begint met 2)eitje gegeten en 2 knapperig geroosterde boterhammen (AH mokkums volkoren)met heel dun krabsalade (ja eigenlijk te vet) en heel veel cayennepeper erover. Glas magere biologische melk, multi vitamine pil en omega 3 visoliepil. Wat ik vergeten ben is te wegen en BMI te bereken en ook belangrijk buikomvang te meten. Dat bewaren er voor morgenochtend. Vandaag rustig starten. 3 grote koppen groene thee. SPORT: half uur hardlopen (op intervalbasis) LUNCH: Met een klein beetje olijfolie in goedde anti-aanbak koekepan: 1 rode paprika in reepjes, 2 tenen knoflook, kurkumma en na 5 minuten toevoegen blikje tomatenpuree en potje velderwtjes, scheutje melk erbij, roeren en maak af met lekker veel cayennepeper. Eventueel (ik doe dat wel) op bord aanvullen met Tonijn uit blik (op waterbasis) TUSSENDOOR: 3 groene thee EIND VAN DE MIDDAG: 100 gram chorizo (oeps 500 calorien) en 1 rode Spaanse wijn.
DINNER: Lamsbiefstuk (100 gram) met 3 stuks fruit en 1 rode wijn. 's Avonds: 3 groene thee en 1 mutimineralen pil Minpunten van de dag: Iets teveel chorizo bij de wijn, pluspunten: geen sigaret bij de wijn en chorizo gecompenseerd met fruitrijke magere avondmaaltijd. Minpunt was verder wel de 2 brokken pure chocolade met hazelnoten 's avonds. Nu is pure chocola supergezond maar qua calorien op het randje, toch 250 calorien extra, maar goed is was weekend. Voornemen: doordeweeks geen extra's.
WEEK 1 DAG 2 ONTBIJT Yacult, banaan, groene appel, paar rode druiven, groene thee LUNCH zelfde als gisteren SPORT half uur stevig doorwandelen (off day) DINNER Hele paprika gevuld met lasagna en verse rode pepers (ja ik ben verslaafd aan paprika's) en helaas ook aan pure chocolade, ik kon het niet laten.
WEEK 1 DAG 3 ONTBIJT Geroosterde volkoren boterham, Yacult en banaan, magere bio melk, rode druiven, 3 groene theeLUNCH Jawel wederom paprika, 2 tenen knoflook, blikje tomatenpuree in pan en eitje erbij, melk, 'middags 3 groene thee 17.45 uur uur Rode wijn
DINNER 150 gram kipfilet, brocoli en zilvervlies rijst gekookt in kurkummawater, 3 groene thee en jawel, pure chocolade. het allerergste minpunt= niet sporten. Zoals je ziet, ook ik heb daar een zwak punt. Het enige waardoor iemand het redt is dicipline. Jezelf op je donder geven en regels stellen. morgen in de herkansing.
WEEK 1 DAG 4 Yakult, kopje boullion met tabasco en rode druiven. In de ochtend 3 groene thee (trek, te weinig ontbeten) LUNCH
Tussendoor groene appel (zo'n zure) LUNCH Twee knapperig geroosterde volkoren (Mokkums AH) met gerookte zalm (Euroshopper, jawel) met wasabi en stukjes stemgember....mmmmm. Groot glas magere Bio melk AHmerk.
DINNER Gebakken zalm, knoflook, ketjap manis in de pan erbij. (zalm niet te lang, moet nog rood zijn van binnen)Hutspot erbij (geen toevoegingen, alleen aardappelen met worteltjes.
WEEK 1 DAG 5 ONTBIJT: Banaan, kop thee, glas magere BIO melk, 2 volkoren geroosterde boterhammen met AH omega 3 boter en hagelstag puur en rinse appelstroop.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen