donderdag 2 juni 2011

Thuis sporten met Abdoer

COLOFON  BEAUTY  MODE  MUZIEK  REIZEN  UITJES  CULINAIR  MIND  AFSLANKEN  SPORT  WONEN  KIDS&PETS  BUSINESS CLASS

INHOUD

Elke ochtend start ik de dag met 20 minuten bewegen. Wat kun je binnen doen, dansen, de trap op en neer, body shape oefeningen...ik heb het allemaal gedaan maar meestal schiet het er weer een keer bij in. Het is of niet leuk genoeg voor altijd of je ziet niet echt resultaat. En dat is toch ook wat we willen. Hardlopen doe ik ook graag maar niet voordat ik ga werken en ook bij hardlopen schiet de elke dag training er vaak bij in, vooral als het weer bar en boos is. Maar ik heb nu mijn ultieme thuissport ondenkt. Ik doe het nu bijna een half jaar en heb het nog geen dag overgeslagen. Nog belangrijker, ik zie resultaat en het is leuk. Abdoer is geen personal trainer maar een sportstoeltje.                          

Toen de stoel binnenkwam en ik er op ging zitten dacht ik meteen "terugsturen!" Ik pakte de bijbehorende DVD uit en zette de stoel voor de TV. Na 10 minuten was ik om. Het voelde heerlijk. Mijn lichaam warmde meer op dan met hardlopen maar ik raakte niet uitgeput, eerder fit. Ik vond het ook leuk en het gaf een blij gevoel. Het zijn de ultieme buikspieroefeningen zonder dat het vervelend voelt aan je rug. Sterker nog ook je rugspieren worden meegetraind waardoor ik nu de hele dag het gevoel heb dat ik een corset aanheb onder mijn huid. Behalve buik en rug trainen ook billen, benen en armen mee door de gevarieerde oefeningen. De demonstatiefilm is heel duidelijk en leuk. Ik heb hem HIER gekocht, in Nederland. Netjes bezorgd en je mag 'm binnen 30 dagen terugsturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen