maandag 20 juni 2011

Sieraden met het Jackie R label


Al jaren was ik op zoek naar die aparte sieraden met grote fonkelende edelstenen erin. Welke winkel ik ook binnenstapte, ik vond het saai en straalde geen rijkdom uit. Daarom besloot ik zelf achter de tekentafel te gaan zitten.

Altijd weer geinspireerd door de Italiaanse schoonheid  zocht ik naar klasse voor de moderne vrouw.
Ik zocht een vakkundige fabriek en maakte mijn eerste lijn in 2010 onder de naam Rosenberg Jewels. Een jaar later zocht ik naar een vergelijkbaar design maar dan nog betaalbaarder. Binnen deze lijn tref je ook sieraden aan van collega designers "by Jacqueline Rosenberg choices." Ik zit nu midden in de productiefase van de 2e lijn. Van de modellen zijn de kleinste maten al in huis en ik ben een sellectie aan het maken van de mooiste modellen om deze in allerlei gangbare maten te bestellen. Het leuke van Rosenberg Jewels is dat ze in weinig winkels liggen. Ze zijn dus heel exclusief. Ik sellecteer mijn sieraaden puur op mijn eigen hebberigheid. Wat ik mooi vind zullen toch meer vrouwen zoals ik mooi vinden. Maar niet doorvertellen hoor, ons geheim. Alles is te bestellen in de Jackie R webshop http://www.walktheredcarpet.nl/  of surf rechtstreeks naar http://www.rosenbergjewels.nl/
















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen