donderdag 26 mei 2011

Klassieke muziek






Piano, viool, een volle concertzaal, je ogen sluiten en voelen dat je leeft

Graag laat ik je proeven van mijn liefde voor klassieke muziek. Als kind genoot ik al van de lp's en bandjes die ik op mijn kamer had. Heerlijk vond ik het om bij mooi weer mijn ramen te openen en iedereen die in het Boetzelaerpark in De Bilt wandelde mee te laten genieten.

Rian de Waal heb ik leren kennen als broer van mijn beste vriendje Gijs waar ik van mijn 15e tot mijn 21e  prachtige herinneringen heb gedeeld, waarvan ik de laatste 3 jaar heb samengewoond. Zodoende kwam ik ook heel graag thuis bij het gezin de Waal. Behalve het bijzonder aardige gezin was er broer Rian, de concertpianist. Ik heb veel mooie concerten mogen meemaken in binnen en buitenland. Ook de sfeervolle huisconcerten van Rian en zijn partner, operazangeres Marion van Den Akker waren magnefique. Rian de Waal is 25 mei 2011 op 53 jarige leeftijd overleden.

+Rian de Waal, piano

 


Vivaldi, viool

Bach




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen